پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
ارزش ‌افزوده فولاد سفیددشت به ۲ میلیون دلار رسید
03 خرداد 1400 - 16:27
شناسه : 12748
مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی‌سازی شرکت فولاد سفیددشت: مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی‌سازی شرکت فولاد سفیددشت گفت: شرکت فولادسفیدشت در راستای سیاست استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی، موفق به بومی‌سازی بخشی از تجهیزات و قطعات موردنیاز خود با ارزش بیش از دو میلیون دلار شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان سلیمانی مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی‌سازی شرکت فولاد سفیددشت، اظهار داشت: با تشکیل کمیته بومی‌سازی فولاد سفیددشت در سال ۱۳۹۷، شناسایی و سازماندهی قطعات و تجهیزات با قابلیت تامین از داخل در دستور کار قرار گرفت که حاصل این فرایند، بومی‌سازی بیش از ۱۶۰ قطعه و تجهیز موردنیاز صنعت فولاد بوده است.

وی افزود: بومی‌سازی قطعات و تجهیزات برای شرکت فولاد سفیددشت از جنبه‌های مختلفی شامل خودکفایی، توانمندسازی صنایع داخلی، کاهش هزینه‌های ارزی، قابلیت بهینه‌سازی و بازطراحی تجهیزات و قطعات، تسریع در فرایند خرید و سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش، اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیر عملیات و مسئول کمیته بومی‌سازی شرکت فولاد سفیددشت، گفت: طراحی و ساخت الکتروموتور‌های MV، گلوب ولوها، دمپر‌های الکتریکی دمنده‌ها، عملگر والوها، گیربکس‌های واحد کلاریفایر، کلاسیفایر و سیستم حمل مواد، روتور دمنده‌های سنگین، بدنه فن Stack، پمپ‌های دور بالا، تیغه‌های فن برج‌های خنک‌کن و نمونه‌گیر اتوماتیک کوره به عنوان مهم‌ترین تجهیزات و قطعات بومی‌سازی شده است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با تدوین سند بومی‌سازی و توسعه همکاری واحد‌های عملیات و بازرگانی در جهت سیاست‌گذاری تامین قطعات واحد فولادسازی، بتوان برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه تامین تجهیزات و قطعات موردنیاز این واحد از تامین کنندگان داخلی بهره‌مند شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.