پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ارزش فروش ۷۴شرکت معدنی و صنایع معدنی بورسی از ۱۴۹هزار میلیارد تومان عبور کرد
14 آبان 1399 - 5:44
شناسه : 1097
ارزش فروش 74شرکت معدنی و صنایع معدنی در هفت ماه ابتدای امسال با رشد 37درصدی از 149.4هزار میلیارد تومان عبور کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات دنیای معدن، از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه سال ۹۹ به ترتیب شرکت های فولاد مبارکه با فروش ۳۴هزار میلیارد،‌ ملی صنایع مس با ۱۹٫۴هزار میلیارد،‌ فولاد خوزستان ۱۵٫۱هزار میلیارد،‌ گل گهر با ۱۲٫۲هزار میلیارد و چادرملو با ۱۰هزار میلیارد تومان جایگاه اول تا پنجم را در اختیار گرفتند. پس از این شرکت ها، ذوب آهن اصفهان با ۹٫۴هزار میلیارد، کاوه جنوب کیش با ۵٫۵هزار میلیارد تومان، فولاد هرمزگان با ۵٫۳هزار میلیارد، فولاد خراسان با ۳٫۷هزار میلیارد و شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) با ۳٫۵هزار میلیارد تومان در رتبه های ششم تا دهم ایستادند.

برترین های ماه هفتم

در ماه هفتم امسال ارزش فروش این تعداد شرکت به۳۰٫۴هزار میلیارد تومان رسید. این رقم ۷۶درصد بیش از میزان فروش ماه مشابه سال گذشته بوده است.
در این ماه شرکت های فولاد مبارکه با ۶٫۷ هزار میلیارد، ملی صنایع مس با ۳٫۲ هزار میلیارد، فولاد خوزستان ۳٫۸هزار میلیارد، چادرملو ۲٫۵هزار میلیارد تومان و گل گهر با ۱٫۸۶هزار میلیارد در رتبه های اول تا پنجم از نظر شاخص فروش قرار گرفتند. در این فهرست شرکت های ذوب آهن با ۱٫۸۵هزار میلیارد، کاوه جنوب کیش با ۱٫۲هزار میلیارد، گهرزمین با ۱٫۱هزار میلیارد، فولاد هرمزگان با ۱٫۹هزار میلیارد تومان و فولاد خراسان با ۹۸۰ میلیارد تومان در جایگاه ششم تا دهم شرکت های پرفروش از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه ۹۹ قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.