سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ارسال کمک‌های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به مردم سی‌سخت
09 اسفند 1399 - 9:10
شناسه : 7964
گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، یک بار دیگر در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی را روانه مناطق محروم به ویژه زلزله‌زدگان سی‌سخت کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، برای کمک به زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، بسته‌های اقلام غذایی به ارزش دو میلیارد ریال توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به این منطقه ارسال شده است.

با وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در شهر سی‌سخت و خسارت‌های وارد شده به مردم آن منطقه و با توجه به شرایط سخت متاثر از زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقلام غذایی تهیه شده از طریق بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری آماده و ارسال شد.

گروه مالی گردشگری به همراه بانک گردشگری، در آستانه میلاد با سعادت امام علی علیه‌السلام، صدها بسته کمک‌های مومنانه به مناطق محروم در نقاط مختلف کشور تهیه و ارسال کردند.

ارزش مجموع این کمک‌ها، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که از طریق گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری تامین شده است.

این گزارش حاکی از آن است که گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری همچنین با شیوع ویروس کرونا در کشور، در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، از ابتدای سال جاری تاکنون هزاران بسته کمک معیشتی را در مناطق کم‌تر برخوردار کشور و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا از طریق بنیاد نیکوکاری یاس توزیع کرده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.