پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
از برترین شرکت‌های همکارِ گل‌گهر تجلیل شد
24 بهمن 1400 - 9:21
شناسه : 24557
در اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛ در اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که با محوريت بومی‌سازی و حمايت از ساخت داخل برگزار شد، از برترین شرکت‌های همکارِ گل‌گهر در حوزه تامين‌ و ساخت، تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران شركت‌های گهرهمكار، گهر روش و نظم آوران صنعت و معدن به عنوان تامين‌كنندگان برتر در حوزه تامين مواد اوليه و مصرفی و سه شركت دلتا راه ماشین، شركت توسعه ساخت طباطبایی و قطعه‌سازی ترابی به عنوان سازندگان برتر در حوزه ساخت قطعات و ماشين‌آلات انتخاب شدند.

شایان ذکر است که در بخش تكنولوژی‌های جديد نيز شركت دانش‌بنيان سامانه‌های پيشرفته ارومی در زمينه ساخت تپ چنجر و SVC، شركت فنی مهندسی روناك در زمينه تكنولوژی‌های فراوری كنسانتره سنگ‌آهن و شركت كيميا صنعت اسپادانا كه موفق به دستيابی به تكنولوژی توليد گندله سنگ‌آهن به روش SRK شده است، به عنوان شركت‌های برتر مهندسی در حوزه تكنولوژی معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره شركت صافكو به دليل ساخت لينك زنجير بلدوزرهای راه‌سازی كه اولين تجربه همكاری در سال جاری را با گل‌گهر داشته است، به عنوان سازنده جديد وندورهای گل‌گهر معرفی شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.