جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
از برترین مهندس نظام بهپویی فولاد خوزستان تقدیر به عمل آمد
11 اسفند 1400 - 9:21
شناسه : 25227
به مناسبت پنجم اسفند گرامیداشت روز مهندس از برترین مهندس نظام بهپویی در رده کارشناسی شرکت فولاد خوزستان تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی جلسه‌ای که در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، از محمد جواد مهرابیان، کارشناس مکانیک بخش احیا به پاس فعالیت‌های چشمگیر در حوزه نظام بهپویی تقدیر به عمل آمد.

جعفر جنامی‌نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با اشاره به فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نظام بهپویی، تقدیر از کارکنان متعهد و برتر را یکی از فعالیت‌های مثبت این کمیته معرفی کرد و این گونه حرکت‌ها را قدم‌هایی نو در جهت اعتلای این نظام دانست.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ضمن تشکر از محمد جواد مهرابیان، تداوم فعالیت‌های علمی وی در کنار انجام وظایف سازمانی را با ارزش دانست و از پشتیبانی و حمایت اثربخش مدیریت بخش احیا تقدیر نمود.

در ادامه نوید علاقه‌مند رییس واحد بهپویی فولاد خوزستان با تاکید بر اهمیت نقش موثر کارشناسان در فعالیت‌های مشارکتی، اظهار داشت: معیار اصلی برای انتخاب مهندس برتر سال، تعداد ثبت و اجرای حلقه‌های کیفیت (QC) و حضور در گروه‌های بهبود کار (WIT) بود و بر این اساس محمد مهرابیان حائز بالاترین امتیاز شد.

وی معرفی افراد خلاق و مشارکت جو را به عنوان الگوهایی ممکن و در دسترس که در کنار انجام متعهدانه وظایف شغلی، با ایده‌پردازی‌های خلاقانه به گره‌گشایی از مشکلات سازمان می‌پردازند، مهم‌ترین رسالت‌های نظام بهپویی دانست.

رییس واحد بهپویی فولاد خوزستان در پایان همچنین با تاکید به اهمیت نقش دبیران بهپویی در جهت گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری، به فعالیت‌های درخشان علیداد مردانی‌نژاد دبیر بهپویی بخش احیا، اشاره نمود و از ایشان تقدیر کرد.

در ادامه جلسه، محمد جواد مهرابیان مهندس برتر نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۰ با تشکر از برگزاری این مراسم، توجه و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه و مشارکتی را از عوامل اصلی تشویق کارکنان به حضور در این حرکت‌ها دانست و خواستار استمرار این رویکرد در سازمان شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.