سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
از غیورمردان فولاد خوزستان تقدیر شد
02 آذر 1400 - 10:21
شناسه : 20845
به مناسبت رکورد تاریخی تولید ماهیانه شمش فولادی با حضور غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی، سمیع موسوی مدیر امور اداری، احسان یعقوبی نژاد مدیر بازرسی و نظارت و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، از خدمات و تلاش‌های محمود لندی معاونت بهره‌برداری و محمدمهدی شریف شاذیله مدیر بخش فولادسازی و همچنین فولادمردان خط تولید تقدیر و تشکر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود لندی معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان با بیان اینکه دستیابی به رکورد تولید، امید‌ را در مجموعه تزریق می‌کند، اظهار داشت: برنامه تولید امسال سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن بود، که با توجه‌ به‌ محدودیت‌های برق بخشی از این تولید طبق برنامه محقق نشد، اما خوشبختانه از مهرماه که محدودیت‌های برق برداشته شد، کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان توانستند، روند تولید را سرعت بخشند و در آبان‌ماه پس از سه سال با تولید ۳۴۲ هزار و ۸۲۴ تن، رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهند.

وی افزود: در شرایطی که مشکلات ناشی از تحریم‌ها جامعه‌ را متاثر کرده است، رکورد تولید علاوه بر تاثیر مثبت روانی در داخل سازمان، ذی‌نفعان و سهامداران را امیدوار نگه می‌دارد. ارتقا تولید یعنی معنا بخشیدن به «ما می‌توانیم»، یعنی جابه‌جایی مرزهای تولید.

پایداری رمز موفقیت فولاد خوزستان

‌سمیع موسوی مدیر امور اداری ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان معاونت بهره‌برداری، گفت: پایداری تولید رمز موفقیت سازمان است‌. کارکنان فولاد خوزستان ثابت کرده‌اند در شرایط دشوار هم، روند تولید را حفظ می‌کنند. اخبار تولید و ارتقا رکوردهای تولید باعث تزریق امید و شادابی در سازمان می‌شود.

مسیر تولید فقط فولادسازی نیست

محمد مهدی شریف ‌شاذیله مدیر بخش فولادسازی ارتقا تولید را مرهون تلاش یکپارچه‌ی واحدهای مختلف شرکت دانست و بیان کرد: شرایط سخت کاری در فولادسازی، باعث تقویت روحیه سازندگی در کارکنان بخش‌های مختلف شده است. موفقیت ارتقای تولید به تک‌تک کارکنان واحدهای مختلف تعلق دارد. مسیر تولید فقط به فولادسازی محدود نمی‌شود.

درخشش فولاد خوزستان در دو جبهه

غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی در پایان شرایط کار در فولاد خوزستان را جهاد دانست و خاطرنشان کرد: هر خبری که از موفقیت فولاد خوزستان اعلام می‌شود، نهال امیدی در دل کارکنان و جامعه می‌روید. فولاد خوزستان در دو جبهه تولید و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره درخشان عمل کرده است. در شرایط امروز جامعه، اخبار پایداری تولید، روحیه هموطنان را تقویت می‌کند. امیدواریم که روند پایداری تولید در فولاد خوزستان حفظ شود و همواره اخبار موفقیت از این مجموعه عظیم صنعتی به‌ گوش برسد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.