سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اسامی شرکت‌های برتر تولیدکننده طلای جهان
11 خرداد 1400 - 14:38
شناسه : 13223
وب سایت کیتکو اسامی شرکت‌های برتر تولیدکننده طلای جهان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی را اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وب سایت کیتکواسامی ۱۰ شرکت برتر جهان در تولید فلز زرد را طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرد که در این راستا شرکت نیومونت با وجود کاهش ۲ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته توانست با تولید یک میلیون و ۴۵۵ هزار اونس فلز زرد در جایگاه برترین شرکت تولیدکننده طلای جهان بایستد.

طی این مدت، شرکت باری، رتبه دوم تولید طلا در جهان را به خود اختصاص داد. این شرکت با وجود افت تولید ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی، میزان تولید طلای خود را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی یک میلیون و ۱۰۰هزار اونس به ثبت رساند.

کیتکو، اظهار داشت: شرکت معدنکار پولیس روسیه نیز طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی با تولید مجموع ۵۲۹ هزار اونس طلا و کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی، به عنوان سومین شرکت برتر تولیدکننده فلز زرد در این لیست قرار دارد.

همچنین شرکت‌های آنگلو گولدآشانتی با تولید ۵۸۸ هزار اونس وکاهش ۷ درصدی نسبت به تولید سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی، شرکت کینروس با تولید ۵۵۹ هزار اونس و یک درصد افت و شرکت گولد فیلدز با تولید ۵۴۱ هزار اونس طلا ( یک درصد رشد) طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم شرکت‌های برتر تولیدکننده فلز زرد در جهان ایستادند.

علاوه بر این، طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی، شرکت اگنیکو ایگل با تولید ۵۱۷ هزار اونس طلا و رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی، شرکت نیوکرست با تولید ۵۱۲ هزار اونس(کاهش یک درصدی) و شرکت هارمونی با تولید ۳۷۹ هزار اونس فلز زرد(رشد ۲۵ درصدی) به ترتیب رتبه‌های هفتم تا نهم شرکت‌های برتر تولیدکننده طلای جهان را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، شرکت نوردرن ستار توانست طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی با تولید ۳۶۶ هزار اونس طلا برای نخستین بار در جمع ۱۰ شرکت برتر تولیدکننده فلززرد قرارگرفت و توانست در رتبه دهم این فهرست جای گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.