سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
استخراج ۱۲ میلیون تن ماده معدنی از معادن بوشهر
08 تیر 1400 - 13:38
شناسه : 14515
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در نشست هییت اندیشه ورزش سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع)، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر و اعضای بسیج مهندسین استان برگزار شد، گفت: معدن در شرایط فعلی یکی از موثرترین منبع‌های درآمدی برای کشور محسوب می‌شود. در این راستا 156 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش معادن استان بوشهر صورت گرفت که خوشبختانه این ظرفیت قابل افزایش است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین حسینی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این نشست، اظهار داشت: استان بوشهر در حال حاضر دارای ۱۵۸ معدن فعال، پنج معدن در حال تجهیز و ۸۱ معدن غیر فعال است که حدود ۱۲ میلیون تن استخراج واقعی از آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: مطالعات اکتشافی متعددی در استان بوشهر انجام شده و یا در حال انجام است. در این راستا طی چند سال اخیر در زمینه آهک مطالعات خیلی خوبی انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر حضور بسیج مهندسین صنعتی را در این حوزه مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند کمک‌های زیادی از جمله انجام سرمایه‌گذاری در مقیاس‌هایی بزرگ‌تر بخش معدن کند.

گفتنی است که مسعود نصوری در این نشست با حکم سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به عنوان مسئول هییت اندیشه ورزش سازمان بسیج مهندسین صنعتی این استان منصوب شد.

شایان ذکر است که اعضای هییت اندیشه ورزش سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر در این نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات حوزه معدن و ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات لازم در این زمینه پرداختند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.