سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان خوزستان برای حفظ سهام فولاد اکسین
16 آذر 1400 - 10:11
شناسه : 21441
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از جدیت و پیگیری مجمع نمایندگان در حفظ سرمایه‌های استان نظیر فولاد اکسین خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو با بیان اینکه اجرایی شدن طرح‌های توسعه فولاد خوزستان به اشتغال می‌انجامد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر طرح‌های توسعه‌ای به ویژه فولاد در نقاط مختلف کشور تعریف و در حال اجراست، یکی از مناسب‌ترین اقلیم‌های جغرافیایی برای اجرای طرح‌های توسعه منطقه جنوب است. دسترسی به آب‌های آزاد، حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و انرژی ارزان مهم‌ترین فاکتورهای طرح‌های توسعه فولاد هستند. در این میان فولاد خوزستان با کلنگ‌زنی سه طرح احداث ماشین ریخته‌گری اسلب، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق، به اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه کمک شایانی کرده است.

وی در پایان الحاق فولاد اکسین به فولاد خوزستان در جهت تکمیل زنجیره فولاد را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان خوزستان برای حفظ سهام فولاد اکسین استفاده می‌کنیم. با حفظ سهام این شرکت در استان و پوشش آن از سوی فولاد خوزستان، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور، سرمایه‌ها در استان حفظ می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.