پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
استفاده از معادن برای کشور مساوی با افزایش ثروت است
17 دی 1399 - 5:53
شناسه : 4943
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: احیا معادن و استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه ساز تولید ثروت و ارزش پول ملی کشور است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، عباس گودرزی روز سه شنبه در جلسه بررسی معادن بروجرد در محل فرمانداری شهرستان افزود: با پیگیریهای انجام شده از سازمان اقتصادی کوثر جلسات فراوان برگزار شده و باید مشخص شود فعالیت در بروجرد به شکل و در چه سطح و ظرفیتی صورت می‌گیرد و نمی خواهیم جلسات ما به کتاب ارزوها تبدیل شود و ان را ورق بزنیم.
وی اظهار داشت: طرح سنگ اهک و تبدیل به کاغذ که فرماندار در جریان بوده و ارایه دادند، طرحی است که قابل توجه نبوده و طرح را ما نپذیرفته ایم و نمی خواهیم و دل خوش نیستیم.
وی با اشاره به اینکه کلنگ طرحی زمانی باید زده و عملیات طرح شروع شود، بیان کرد: هفته قبل کلنگ بیمارستان ۶۴ تختخوابی زده‌ایم و باید عملیات عمرانی آن آغاز شود.
گودرزی افزود: قبل انتخابات برای برنامه های تبلیغاتی و کسب رای می توانستم کلنگ بیمارستان و طرحهای دیگر را بزنم و امکان کلنگ زنی بوده است اما خدا را شکر تا حصول نتیجه این مهم اتفاق نیفتاد است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در بروجرد طبق گفته مدیرکل صمت هفت معدن داریم و ۹ واحد فعال باید سریع و شفاف معلوم شود ظرفیت ما چیست. 
گودرزی تاکید کرد: در سایه احیای معادن تولید ثروت و ارزش پول ملی افزایش م یابد و باید به دنبال معادن و احیای ان رفت .
وی گفت: صنایع تبدیلی کلی برای ما ایجاد گردش اقتصادی خواهد نمود این همه ظرفیت که داریم  زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی خواهد داشت .

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.