چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
استقرار ۲ طرح فولادی در رامهرمز
12 تیر 1400 - 9:51
شناسه : 14647
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین کلنگ‌زنی این ۲ پروژه در شهرستان رامهرمز که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، گفت: امروزه یکی از اهداف ایمیدرو توسعه بخش معدن و صنعت با هدف توسعه پایدار و اشتغال‌زایی در کشور است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح تام، اظهار داشت: این طرح با هدف تامین منابع شرکت‌های توسعه‌گرا در حال انجام است که در این راستا با چند بانک جهت تامین نقدینگی موافقت‌های اولیه صورت گرفت.

وی افزود: ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای این شرکت‌ها تامین مالی شده است. اما قصد داریم این رقم را به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح فولاد پاسارگاد صبا که روز جمعه کلنگ‌زنی شد، گفت: ظرفیت تولید این استان ۱۲ میلیون تن ورق گرم فولادی است که مقرر شد هشت میلیون تن تولید آن در کارخانه مذکور صورت گیرد.

جعفری همچنین با اشاره به طرح دوم به نام فولاد فاخر اکسین، بیان کرد: به زودی تولید فروسیلیکو منگنز را در این شرکت خواهیم داشت.

وی در پایان ظرفیت تولید این کالا در کشور را ۸۵ هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: در کشور ۵۰ هزار تن تولید و وارد چرخه می‌شود، در حالی که کشور برای مصرف به ۸۵ هزار تن نیاز دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.