دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
اشتغال افراد بومی در معدن زغال‌سنگ خمرود زرند
19 شهریور 1401 - 17:31
شناسه : 31637
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به مشکلات معدن خمرود، تلاش می‌شود در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، طرح مورد رسیدگی قرار گیرد و زمینه اشتغال بیش از 700 نفر فراهم شود.
ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی بیان کرد: ارتقای سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران باید در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به سختی کار در معدن، رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیروهای فعال در جبهه اقتصاد و تولید‌ کشور و استان خواهد بود.

نماینده عالی قوه‌قضاییه در استان کرمان عنوان کرد: به‌ دلیل اطلاع از مشکلات موجود در معدن خمرود، بازدیدی از این معدن داشته‌ایم و مقرر شد مشکلات موجود این معدن که منجر به تاخیر در بهره‌برداری از آن شده بود، در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد و  زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شود.

حمیدی ادامه داد: تلاش می‌شود فرصت مناسب در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در آینده نزدیک عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند و این معدن را به تولید برساند تا این واحد به بهره‌برداری برسد و زغال‌سنگ آن در اختیار صنعت استان قرار گیرد.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.