جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اشتغال ۳۲ نفر در معادن استان قم
03 آذر 1400 - 11:34
شناسه : 20898
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به ظرفیت‌های معادن در رونق تولید گفت: ۲۱۹ میلیارد ریالی در بخش معادن استان قم سرمایه‌گذاری شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزار مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بازدید از چند واحد صنعتی شهرک سلفچگان قم، اظهار داشت: قم از نظر معادن فلزی ظرفیت بالایی دارد و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی در این حوزه می‌توانند به آن ورود و از تسهیلات در نظر گرفته شده برای صدور مجوزهای لازم و اعطای اعتبارات بانکی استفاده کنند. در همین راستا از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه، هفت پروانه‌بهره‌برداری صادر شده است.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای فعالان معادن در استان قم، افزود: شرایط برای رونق تولید در سطح معادن استان امری ضروری است و در همین رابطه تسهیلات بانکی به بهره‌برداران برای توسعه فعالیت و نوسازی ماشین‌آلات موردنیاز داده می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گفت: تنوع مواد قابل برداشت در کنار وجود امکانات زیرساختی و همچنین نزدیکی به راه‌های اصلی و عمده بازارهای مصرف کشور، ازجمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معادن استان قم است.

سیجانی در پایان خاطرنشان کرد: معادن از جمله ظرفیت‌های مهم اقتصادی قم است که با حضور و سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی طی سال‌های اخیر مورد توجه جدی قرار گرفته و مسئولان استان با ارائه تسهیلات لازم به دنبال جذب افراد علاقه‌مندان به فعالیت در این بخش هستند. لذا در سال جاری برای فعالیت معادن ۲۱۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که این سرمایه برای ۳۲ نفر اشتغال‌زایی فراهم آورد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.