سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اصلاحیه ماده ۳ ضوابط استقرار واحد‌های تولیدی صنعتی و معدنی
22 اردیبهشت 1400 - 13:19
شناسه : 12073
در راستای تسهیل در روند صدور مجوز واحدهای تولیدی، با پیگیری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و حمایت هییت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار، سازمان حفاظت محیط‌زیست مکلف به اصلاح ماده ۳ ضوابط استقرار واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه‌ای و بر اساس مصوبات چهل و هفتمین نشست هییت مقررات‌زدایی و بهبود فضای کسب و کار، اظهار داشت: صدور مجوز احداث توسعه، تغییر خط تولید، تغییر محل واحدهای صنعتی، تولیدی و معدنی در مرحله استقرار در داخل شهرک‌های و نواحی صنعتی که تحت نظارت سازمان حفاظت محیط‌زیست زون‌بندی و رده‌بندی شده‌اند، مستلزم اخذ استعلام از این سازمان نیست.

بر اساس اصلاحیه تکلیف شده به سازمان حفاظت محیط‌زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است در خصوص محصولاتی که تعیین رده نشده‌اند، از سازمان حفاظت محیط‌زیست استعلام کند و سازمان مزبور پس از رده‌بندی محصول، به استعلام مربوطه پاسخ دهد.

گفتنی است ابلاغیه مذکور در روز گذشته از سوی سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور ارسال و ابلاغ شد.

همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از متولیان حوزه تولید، در راستای انجام مسئولیت‌های خود، تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، را به صورت جدی‌تر در دستور کار قرار داده است و در همین راستا اقدام به تدوین و ارائه یک بسته پیشنهادی در سه سطح وزارتخانه، دولت و مجلس شورای اسلامی کرد که بهبود فضای کسب و کار یکی از موضوعات اصلی در این بسته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.