سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اعزام تیم هندبال مس کرمان به هند
01 تیر 1401 - 8:38
شناسه : 29360
با بدرقه رستمی انجام شد؛ تیم هندبال مس کرمان که به‌‌ عنوان نماینده شرکت مس و کشور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کرد، با بدرقه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، راهی این کشور شد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در مراسم بدرقه تیم هندبال به کشور هند، با بیان اینکه این جلسه نشانه‌ای از همدلی در تمام ورزش شرکت مس است، اظهار داشت: باشگاه مس کرمان با همت مدیریت خود و ورزشکاران پرتلاش به رقابت‌های مهمی اعزام می‌شوند که حضور در جمع آن‌ها باعث خوشحالی است.

وی افزود: این تیم، متشکل از جوانانی است که از سراسر کشور گرد هم آمدند و می‌تواند بازتاب‌دهنده شعار رهبری باشد که تاکید دارند تمام ایران باید یک روح و یک تن برای موفقیت باشند و این اطمینان خاطر وجود دارد که این جوانان با تمام انرژی در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد و موجب افتخار برای وطن خواهند شد.

رستمی، گفت: با صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه انجام شد، تاکید بر این است که تیم در مسابقات شرکت داشته باشد و از همین رو، مدیریت شرکت را نیز کاملا پشتیبان خود بدانید و با حمایتی که از باشگاه مس کرمان خواهیم داشت، شاهد تلاش این جوانان شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم بود.

حمایت‌ همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس

محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز، در پایان این دیدار ضمن تشکر از رستمی و هییت همراه، برای حضور در مراسم بدرقه تیم هندبال، حمایت‌های صمیمانه و همه‌‌جانبه مدیرعامل شرکت مس را، دلیل اصلی موفقیت‌های باشگاه مس کرمان عنوان و خاطرنشان کرد: پس از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر، شادی در مردم کرمان ایجاد شده است که این حاصل پیگیری و حمایت شبانه‌روزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.