سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اعلام آمادگی شرکت نفت مرکزی برای تامین سوخت
24 آبان 1400 - 10:21
شناسه : 20502
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: این شرکت و شرکت‌های تابع بهره‌برداری زاگرس جنوبی، شرق و غرب برای تامین سوخت زمستانی آمادگی لازم را دارند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید فرخ علیخانی معاون تولید شرکت ملی نفت ایران و هرمز قلاوند مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خانگیران، اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با توجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر اهتمام کامل شرکت‌ها به‌منظور تامین حداکثری تولید گاز در فصل سرما، طبق برنامه و بر اساس تعهدات تکلیفی خود در زمان اوج مصرف گاز در زمستان امسال، روزانه  ۶۵ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه راهبردی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در تولید و تامین گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور، افزود: با توجه به جایگاه ویژه این شرکت و وجود ظرفیت بالقوه این منطقه، توسعه میدان‌های گازی جدید در دستور کار این شرکت قرار دارد.

رییس هییت‌مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایان با بیان اینکه توسعه میدان گازی توس در اولویت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران قرار دارد و در این زمینه مشاور طرح انتخاب و مهندسی مقدماتی انجام‌ شده است، خاطرنشان کرد: اسناد لازم برای برگزاری مناقصه این میدان در حال تهیه است و مراحل بعدی کار از طریق سرمایه‌گذاری یا از طریق منابع داخلی شرکت ملی نفت ایران پیگیری می‌شود.

گفتنی است، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تولید روزانه حدود ۲۵۰ میلیون مترمکعب گاز در فصل زمستان معادل ۲۵ درصد کل گاز تولیدی کشور نقشی بسزا در تامین پایدار سوخت زمستانی کشور ایفا می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.