پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
افتتاح اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان
14 اسفند 1400 - 9:47
شناسه : 25319
با حضور مدیران منابع انسانی و بهره‌برداری سیمیدکو، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف اولین خانه هلال مناطق معدنی سنگان خواف در شرکت سیمیدکو افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : رواط عمومی سناباد
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسعود هدایتی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از افتتاح اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان خبر داد و اظهار داشت: تقویت خانه‌های هلال در این منطقه سبب آمادگی بیشتر و توانمندسازی بیشتر برای مقابله با آسیب‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیر مترقبه می‌شود.

نگاهی به فعالیت‌های خانه هلال احمر سیمیدکو

روح‌الله درخشی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو نیز با اشاره به توانمندی و پتانسیل این مجموعه در حوزه فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک با جمعیت هلال احمر، گفت: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزش‌های همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کاهش تلفات در حوادث و بلایا، توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب از عمده فعالیت‌های خانه هلال سیمیدکو خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه هلال سیمیدکو می‌تواند دارای یک تیم امدادی با تجربه برای تحت پوشش قرار دادن حوادث باشد و زمینه مشارکت فعال داوطلبان در خدمات امدادی و بشر دوستانه را در منطقه معدنی سنگان و فراتر از آن فراهم کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.