سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افتتاح پروژه‌های ایمیدرو در مناطق کم‌برخوردار
11 تیر 1401 - 14:17
شناسه : 29716
رییس هیات‌عامل ایمیدرو گفت: چهار پروژه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در مناطق کم‌برخوردار راه‌اندازی شده و آماده افتتاح هستند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به مناسبت فرا رسیدن صنعت و معدن، اظهار داشت: چهار پروژه ایمیدرو در مناطق کم‌برخوردار و همچنین دو پست جدید اسکله بندر منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان، کارخانه طلای هیرد و آهن‌اسفنجی قائنات، راه‌اندازی شده و آماده افتتاح هستند.

وی افزود: معدن طلای هیرد، حاصل اکتشافات سال‌های اخیر ایمیدرو بوده است که اکنون با کارخانه کناردست معدن، علاوه بر ارتقای ظرفیت تولید شمش طلا در کشور، موجب اشتغال پایدار برای آن منطقه کم‌برخوردار شده است.

رییس هیات‌عامل ایمیدرو با اشاره به رسالت توسعه‌ای این سازمان و هدایت بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها در مناطق کم‌برخوردار، بیان کرد: اکنون استان‌های هرمزگان و خراسان جنوبی میزبان افتتاحیه این طرح‌ها شده‌اند.

جعفری در ارتباط با سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها، در پایان خاطرنشان کرد: معادل ارزی مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های مورد اشاره به بیش از ۲۰۸ میلیون دلار می‌رسد. در این بین، اشتغال مستقیم پست‌های جدید اسکله منطقه پارسیان ۱۰۰، طلای هیرد ۱۵۰ و کارخانه آهن‌اسفنجی قائنات ۴۰۰ نفر است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.