پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در سمنان
12 بهمن 1399 - 16:21
شناسه : 6096
رییس سازمان صمت استان سمنان از افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها در بهبود وضعیت اشتغال استان اثرگذار است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی تشنه‌دل صبح یکشنبه در نشست خبری با حضور برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب به میزبانی سالن جلسات اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان افتتاح می‌شود، گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه افتتاح برخی از این طرح‌ها با حضور مسئولان کشوری برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: این واحدهای تولیدی طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه، گرمسار و میامی به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین بهره‌برداری از این طرح در بهبود وضعیت اشتغالزایی اثرگذار است و با افتتاح این طرح‌ها برای یک هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی بابیان اینکه تولید انواع پارچه جین و نخ، تولید لوازم پلاستیکی، تولید انواع چسب و تولید کاتد مس و غیره از جمله صنایعی هستند که طی این دهه به خط تولید استان سمنان اضافه می‌شود، تصریح کرد: در سال جهش تولید تلاش شد تا ضمن افتتاح واحدهای تولیدی وضعیت سایر واحدهای استان نیز بررسی و برای تداوم حیات آن‌ها تسهیلات مناسب منظور شود. تشنه‌دل بابیان اینکه عملیات اجرایی تولید فروسیلیسم نیز در دامغان طی دهه فجر آغاز می‌شود، افزود: با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.