جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افتتاح ۴ پروژه توسعه‌ای فولاد اسفراین
14 شهریور 1400 - 10:39
شناسه : 17190
مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مجتمع، گفت: چهار پروژه توسعه‌ای با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار روز شنبه در مجتمع صنعتی اسفراین با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی ملک مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مجتمع، اظهار داشت: سالن خشن تراشی، رونمایی از دستگاه القای سختی، دفتر برنامه، انبار محصول و صادرات و انجمن نیکوکاری مجتمع صنعتی اسفراین از جمله پروژه‌هایی است که روز شنبه بهره برداری شد.

وی افزود: برای راه‌اندازی سالن خشن تراشی ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و پیش‌بینی می شود که این سرمایه‌گذاری تا پایان سال از محل تولید محصولات به مجتمع صنعتی فولاد برگردد. علاوه بر این دستگاه القای سختی نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی برای رفع وابستگی انتقال محصولات مجتمع صنعتی جهت تست از اصفهان خریداری شد که کاهش هزینه و زمان در تولید محصولات از مزایای راه‌اندازی این دستگاه است.

مدیرعامل مجتنع صنعتی اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: انجمن نیکوکاری مجتمع صنعتی نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه آموزش رایگان فنی حرفه‌ای، شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند، مددکاری اجتماعی و درمانی افراد نیازمند در شهرستان فعالیت می‌کند که ۸۰ درصد اعتبار آن را مجتمع صنعتی اسفراین تامین خواهد کرد.

گفتنی است، مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت‌های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته‌گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش‌های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی‌سازی و ماشین‌سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.