سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
افتتاح ۸ طرح صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی
12 بهمن 1400 - 15:56
شناسه : 23991
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افتتاح هشت طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: ۶ طرح از این استان در سطح ملی به بهره‌برداری خواهند رسید.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس جرجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اظهار داشت: واحد احیای مستقیم کارخانه فولاد قاینات با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰۰ نفر و واحد فراوری معدن طلای شادان با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۴۰ نفر را از مهمترین طرح‌های ملی آماده افتتاح در این استان است. البته طرح احداث واحد فراوری طلای هیرد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵۰ نفر نیز یکی دیگر از طرح‌های مهم استان در سطح ملی محسوب می‌شود.

وی تولید پودر باریت و بنتونیت درین کاشان با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر، معدن هماتیت و مس سولفیدی مس اکسیر و بهره‌برداری از معدن منیزیت سپیدان را سه طرح دیگر خراسان جنوبی در سطح ملی عنوان کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: طرح تولید تینرهای نیتروسلولزی و تینرهای روغنی با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومان و اشتغال ۹ نفر یکی از طرح‌های استانی است که در طبس افتتاح خواهد شد. تولید فیلتر هوای خودرو با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان و اشتغال پنج نفر از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد. علاوه بر این افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی استان طی دهه فجر سال جاری در مجموع زمینه اشتغال مستقیم حدود ۸۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

گفتنی است، همزمان با دهه فجر امسال که از امروز سه‌شنبه (۱۲ بهمن) آغاز شد، یک هزار و ۵۲۲ پروژه مختلف با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود. از مجموع پروژه‌های دهه فجر، یک هزار و ۲۸۴ مورد با هزینه‌کرد هشت هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.