جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افت دوباره شاخص‌های بورس
25 مهر 1400 - 14:20
شناسه : 19196
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز توانسته بود با روندی صعودی به رقم یک میلیون و ۴۴۵ هزار واحد برسد، اما در ساعات میانی و پایانی معاملات دوباره روندی نزولی به خود گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۳۹۸ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد.  شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۳۸۶۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۸ هزار و ۳۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۷۶ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال انجام دادند.

ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم ۱۴۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۳۸۱ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال انجام دادند.

همچنین پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، فرابورس ایران، مجتمع جهان فولاد سیرجان و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.