سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
افت مجدد قیمت جهانی طلا
12 مرداد 1400 - 12:01
شناسه : 15766
براساس گزارش‌های منتشر شده، قیمت جهانی طلا در آستانه انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا، تحت تاثیر نوسانات نرخ دلار افت کرد. این در حالی است که شب گذشته با افت ارزش دلار قیمت طلا از سقوط بازگشته بود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۸:۰۷ به وقت تهران، با ۰.۲ درصد افت به یک هزار و ۸۱۰.۵۶ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا تا این لحظه ۰.۵ درصد افت کرد و به یک هزار و ۸۱۳.۱۰ دلار رسیده است.

کریستوفر والر یکی از مدیران فدرال‌رزرو، شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بانک مرکزی آمریکا تا ماه اکتبر حمایت مالی خود از اقتصاد را کاهش می‌دهد. البته این در صورتی خواهد بود که گزارشات اشتغال ماهانه دو ماه آینده آمریکا نشان دهند در هر ماه ۸۰۰ هزار شغل به اقتصاد این کشور افزوده شده است.

شایان ذکر است که اس‌پی‌دی‌آر گلد تراست بزرگ‌ترین صندوق بورس با پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد دارایی‌های این صندوق ۰.۲ درصد افت کرده و به یک هزار و ۲۹ دلار و ۷۱ سنت تن رسیده است. همچنین قیمت جهانی نقره نیز ۰.۴ درصد افت کرد و هر اونس آن به ۲۵ هزار و ۳۳ دلار رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.