پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
افت ۵ درصدی تولید طلای جهان
09 آذر 1400 - 10:19
شناسه : 21142
براساس گزارش‌های منتشر شده، تولید طلای 10 شرکت برتر معدنکاری طلای جهان طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی شاهد افت 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میزان تولید ۱۰ شرکت معدنکار بزرگ طلا در جهان طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ میلادی با ۵ درصد افت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶ میلیون ۷۳۷ هزار اونس کاهش یافت.

طی این مدت، شرکت نیومونت با وجود افت تولید ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی توانست با تولید یک میلیون و ۴۲۲هزار اونس طلا در رتبه نخست تولید فلز زرد در جهان بایستد. این افت به دلایلی همچون کاهش عیار در برخی معادن این شرکت و نیز انجام عملیات تعمیر و نگهداری در برخی معادن و کارخانه‌های شرکت نیومونت روی داده است.

همچنین شرکت باریک به عنوان دومین تولیدکننده طلای جهان طی مدت یاد شده، یک میلیون و ۹۲ هزار اونس طلا تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ میلادی حاکی از افت ۵ درصدی است. علت این افت تولید کاهش عیار و همچنین مشکلات فنی در کارخانه عنوان شده است.

از ابتدای ماه جولای تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی، شرکت معدنی پولیوس با تولید ۷۷۰ هزار اونس طلا توانست در رتبه سومین شرکت برتر تولیدکننده طلا قرارگیرد. این در حالی است که میزان تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر ماند.

گفتنی است، طی مدت یاد شده، شرکت‌های معدنکار آنگلو گولد با تولید ۶۱۳ هزار اونس طلا، گولدفیلدز با تولید ۶۰۶ هزار اونس، آگنیکو ایگل با تولید ۵۴۲ هزار اونس، کینروس با تولید ۴۸۳ هزار اونس، هارمونی با تولید ۴۱۴ هزار اونس، پلی متال با تولید ۳۹۹هزار اونس و نیوکرست با تولید ۳۹۶ هزار اونس طلا در رتبه‌های چهارم تا دهم جهان ایستادند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.