پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
افزایش بهره‌وری در واحد فنی و تعمیرات شركت فولاد سنگ
15 اردیبهشت 1400 - 12:38
شناسه : 11743
مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ، از افزایش بهره‌وری در این واحد طی سال 1399 با تلاش چشمگیر کارکنان این واحد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی جعفریان مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ، از افزایش بهره‌وری در این واحد طی سال ۱۳۹۹ خبر داد و اظهار داشت: با شکل‌گیری دفتر فنی برق و مکانیک در واحد فنی و تعمیرات، برنامه تعمیرات پیشگیرانه PM در شرکت جاری‌سازی شد و این امر سبب کاهش چشمگیر حجم تعمیرات اضطراری و توقف تجهیزات شد و افزایش ۱۶۳ درصدی فعالیت‌های نگهداری را به همراه داشت.

وی افزود: با پیاده‌سازی نظام ۵S در کارگاه‌های واحد فنی تعمیرات، عملیات کدینگ کالاها در انبار صورت پذیرفت و در ادامه دفترچه فنی قطعات و تجهیزات آماده‌ شد. در پی آن نیز سطح ذخیره انبار تعریف و در راستای تجهیز انبار اقدامات لازم انجام شد.

مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده عملیات بومی‌سازی و ساخت قطعات از دی‌ ماه ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در سال جدید با گسترش روند این فعالیت، صرفه‌جویی قابل‌توجهی برای شرکت به همراه داشته باشد.

جعفریان در پایان این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی پرسنل واحد فنی و تعمیرات شرکت دانست و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.