سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افزایش بهره‌وری منجر به رشد ۲ برابری نیروی انسانی کارخانه آلومینا شد
15 اسفند 1400 - 11:57
شناسه : 25374
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در هشتمین جایزه ملی بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: شاخص‌های سود، فروش، اشتغال و تنوع تولید این شرکت طی سال‌های اخیر، با افزایش بهره‌وری نیروی انسانی بیش از 2 برابر رشد کرده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تورج زارع مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در هشتمین جایزه ملی بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، اظهار داشت: افزایش تولید، فروش، عملیات اکتشافی و توسعه در شرکت آلومینای ایران به دلیل توجه به نیروی انسانی و در قالب کار تیمی صورت گرفته است. رشد شاخص‌ها در شرایطی انجام شده که این شرکت دارای ۲ کارخانه است و نیروی انسانی از دو هزار و ۲۰۰ نفر به چهار هزار نفر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: طرح‌های توسعه‌ای در همه بخش‌های شرکت از جمله حوزه معدن و کارخانه تولید آلومینا و زیرساخت‌ها در حال انجام است و طی سال آینده بخش‌های از طرح‌های بهره‌وری و توسعه واحدها به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در پایان خاطرنشان کرد: حفاری‌های اکتشافی نیز در این شرکت، از دو هزار متر طی سال‌های گذشته به ۲۰ هزار متر رسیده است. در گذشته، طرح تولید آلومینیوم جاجرم نیمه کاره و با مشکلات تامین ارز و ریال مواجه بود که خوشبختانه با تلاش و همت نیروی انسانی افتتاح شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.