سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
افزایش حجم و ارزش معاملات در بورس کالا
16 اسفند 1399 - 13:45
شناسه : 8437
در هفته منتهی به 15 اسفند ماه سال جاری، 939 هزار و 318 تن انواع کالا به ارزش بیش از 123 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته، حجم و ارزش معاملات به ترتیب 19 و 17 درصد رشد پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۷۲ هزار و ۴ تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۴۷۷ هزار و ۹۶۹ تن فولاد، ۲۶۰ تن مس، هفت هزار و ۷۸۵ تن آلومینیوم، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گران‌بها، ۵۶۰ تن روی، ۸۵ هزار تن سنگ‌آهن، ۲۰۰ تن کک و ۱۶ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خريداری شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی، ۳۶۱ هزار و ۸۸۱ تن انواع کالا به ارزش ۴۷ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار، ۸۱ هزار و ۳۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲۴ هزار و ۸۰۹ تن قیر، ۷۵ هزار و ۲۵۹ تن مواد پليمری، ۴۰ هزار و ۳۶۷ تن مواد شيميايی، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۱۵ تن روغن پایه، ۲۰ تن آرگون، ۴۰۰ تن عایق رطوبتی  و ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین چهار هزار و ۸۲۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.