سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
افزایش  ظرفیت ذخیره‌سازی کنسانتره فولاد خراسان
29 شهریور 1400 - 9:59
شناسه : 18032
مدیر گندله‌سازی مجتمع فولاد خراسان گفت: با توجه به عملکرد خوب شرکت در زمینه خرید کنسانتره و افزایش خرید این ماده اولیه استراتژیک از ابتدای سال جاری، افزایش ظرفیت انبارهای کنسانتره سنگ‌آهن در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن فیروزی نسب مدیر گندله‌سازی مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه انبارهای ذخیره مواد اولیه برای خطوط تولید یک زیرساخت حیاتی به شمار می‌رود، اظهار داشت: با تلاش بی وقفه بخش پیمانکاری شرکت، فرایند نقشه‌برداری، تسطیح و آماده‌سازی انبار جدید در قسمت شمالی انبار کنسانتره سنگ‌آهن کلید خورد.

وی كنترل موجودی انبارها را از مهم‌ترين عوامل اثرگذار بر فعاليت بنگاه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: تامين مداوم و پايدار مواد اوليه مورد نياز واحدهای توليدی اين امكان را خواهد داد تا بدون توقف فرايند عملياتی و با حداكثر بهره‌وری در مسير توليد گام بردارند.

افزایش ظرفیت کنسانتره موجود در انبار فولاد خراسان

شریفی‌منش رییس تولید گندله‌سازی فولاد خراسان در پایان با بیان اینکه افزایش ظرفیت به وسیله ماشین‌آلات سنگین با حجم خاکبرداری سه هزار تن، تسطیح و غلتک‌زنی در مساحت حدود دو هکتار و ظرف مدت یک هفته انجام شد، خاطرنشان کرد: ظرفیت انبار کنسانتره فولاد خراسان از ۷۵۰ هزار تن فعلی به یک میلیون تن افزایش یافت. لذا یکی از مزایایی اجرای این پروژه تسهیل و تسریع در فرایند دپو و مخلوط‌‌سازی محموله‌های ورودی کنسانتره مورد نیاز خطوط تولید است.

گفتنی است، شركت فولاد خراسان از جمله بزرگ‌ترين واحدهای فعال در صنعت فولاد كشور محسوب می‌شود كه توانسته است در شرايط كنونی، موجودی مناسبی از مواد اوليه مورد نياز را در انبارهای خود فراهم آورد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.