سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افزایش عرضه محصولات فولاد مبارکه در بازارهای داخلی
26 تیر 1401 - 16:21
شناسه : 30425
مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه: مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: با توجه به اهمیت تامین حداکثری بازارهای داخلی کشور و بی‌نیاز شدن از واردات، با تلاش بلندهمتان خطوط تولید فولاد مبارکه در سه‌ ماهه اول سال ۱۴۰۱، علاوه بر رشد تولید، میزان عرضه محصولات این شرکت در بازارهای داخلی نیز به میزان ۳۴ درصد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخل شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین حداکثری بازارهای داخلی کشور و بی‌نیاز شدن از واردات، با تلاش بلندهمتان خطوط تولید فولاد مبارکه در سه‌ ماهه اول سال ۱۴۰۱، علاوه بر رشد تولید، میزان عرضه محصولات این شرکت شامل ورق‌های گرم و اسیدشویی به بازارهای داخلی نیز به میزان ۳۴ درصد افزایش یافت و واردات محصولات فولادی نزدیک به صفر رسید.

وی افزود: همچنین موفق شدیم رشد ۱۵۵ درصدی را در زمینه تحویل محصول گالوانیزه طی سه‌ ماهه اول سال جاری تجربه کنیم. در همین مدت، مجموع تولید محصولات، ۲۰ درصد افزایش عرضه نسبت به سال گذشته داشته است که سهم بازار داخل از این محصولات، ۲۸ درصد بوده و کاهش صادرات به‌ منظور تامین هرچه بیشتر بازارهای داخلی صورت گرفته است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولادمبارکه در پایان خاطرنشان کرد: علت افزایش عرضه محصولات شرکت به بازارهای داخلی، تقاضایی بوده که در ماه‌های اخیر برای بازار به وجود آمده است. با توجه به افزایش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی، فولاد مبارکه سعی کرده است با تمام توان، محصولات مورد نیاز این صنعت را نیز تامین کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.