جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
افزایش فروش نفت طی ۱۰ ماهه اخیر
26 دی 1400 - 10:02
شناسه : 23083
وزیر نفت در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: در ۱۰ ماه اخیر فروش نفت خام، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روندی رو به بهبود و افزایش داشته است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه تبصره ۱ و ۱۴ لایحه بودجه بیشتر به درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات گازی و فرآورده‌ها اختصاص دارد، اظهار داشت: با تلاشی که در وزارت نفت انجام شده است، طی چند ماه اخیر در بخش فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روند رو به بهبود داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در نشست کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان مجلس پرسش‌ها و ابهام‌هایی داشتند که پاسخ داده شد، افزود: آمارها نیز حاکی از آن است که درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه‌ امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، آمار افزایشی خیره‌کننده داشته است.

وزیر نفت در پایان درباره مقدار تحقق تولید و فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت در بودجه سال آینده، خاطرنشان کرد: با لطف خدا و همت همه همکارانمان در این حوزه و همچنین با استفاده از همه ظرفیت‌ها، شناسایی و بازاریابی، همه تلاش داریم که این اعداد و ارقام که در لایحه بودجه تحقق آمده است تحقق یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.