پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
افزایش معادن زنجان طی سال جاری
05 تیر 1400 - 10:24
شناسه : 14277
استاندار زنجان خبر داد؛ استاندار زنجان در شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: طی دو ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن و ۳۰۰ پهنه معدنی بدون تخریب محیط‌‌زیست به عرصه‌های معدنی این استان افزوده می‌شود که موجب افزایش ظرفیت معادن و اشتغال خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه این شورا، اظهار داشت: جو مدیریتی دراستان زنجان باید به سمت توسعه این استان میل داشته باشد و این امر میسر نمی‌شود مگر با استفاده از مدیران جوانی که مرد میدان هستند.

وی بهره‌مندی از مدیران و معاونان جوان در ادارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای تحقق شعار سال که تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها است. باید مدیرانی باهوش، با برنامه‌، فعال و با انگیزه را وارد چرخه مدیریت کنیم.

استاندار زنجان روزمرگی را آفت مدیریت خواند و داشتن نقشه راه را مهمترین عامل حرکت رو به جلوی برنامه‌های مدیران دانست و گفت: اگر طی سال جاری در تولید اتفاقات ارزنده‌ای رخ دهد مدیون همین نقشه راه هستیم. در این راستا طی دو ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن و ۳۰۰ پهنه معدنی بدون تخریب محیط‌‌زیست به عرصه‌های معدنی افزوده می‌شود که موجب افزایش ظرفیت معادن و اشتغال خواهد شد.

حقیقی در پایان یکی از مدیران پا به کار را که با اقدامات جهادی موجب افزایش صادرات استان زنجان در سالی که کشور کاهش صادرات را تجربه می‌کرد مدیرکل گمرک برشمرد و خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته استان زنجان ۲۱ درصد در صادرات، ۲۴ درصد در واردات و ۴۳ درصد در ورود موقت کالا با افزایش مواجه شد که در این راستا گمرک توانست سالی بسیار موفق را پشت سر گذارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.