پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
افزایش چشمگیر قیمت میلگرد
10 خرداد 1400 - 15:58
شناسه : 13124
رییس اتحادیه فروشندگان آهن خبر داد؛ رییس اتحادیه فروشندگان آهن، ‌گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد از ۱۳ هزار و‌۸۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسیده است.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید رستگار رییس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به افزایش قیمت آهن و میلگرد در بازار، اظهار داشت: آثار تورمی بازار و رشد قیمت‌های جهانی فولاد در این افزایش قیمت‌ها بی‌تاثیر نبودند.

وی با بیان اینکه طی چندین ماه گذشته، شاهد نابسامانی‌های بسیاری در بازار آهن و فولاد بوده‌ایم، افزود: عوامل بسیاری بر این بی‌نظمی‌ها تاثیرگذار بوده است که بارها از سوی فعالان این صنعت در رابطه با آن‌ها موضوعات مختلفی عنوان شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن، گفت: سرمایه‌های سرگردان و بدون پشتوانه‌ای که در کشور به وجود آمده است هر چند وقت یکبار یکی از بازارها را هدف قرار می‌دهد و همین مسئله موجب افزایش غیرقابل انتظار قیمت‌ها در آن بازار می شود. همین شرایط به وجود آورنده گرانی کاذب و برهم ریختگی نظم بازار می‌شود.

رستگار بیان کرد: دولت مسئول چنین بی‌نظمی‌هایی در بازار است و می‌بایست در جهت بهبود شرایط موجود تصمیمات مهمی اتخاذ کند. در غیر این صورت وضعیت موجود موجب متضرر شدن مردم و همچنین فعالان واقعی بازار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد از ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسیده است.

لازم به توضیح است که معاملات بورس کالای ایران و افزایش قیمت پایه شمش نیز در افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بی‌تاثیر نبوده است. البته روند افزایشی قیمت‌ها که در بازار آهن با آن مواجه هستیم با تقاضای موجود در بازار تناسبی ندارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.