جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افزایش ۱۱۰ درصدی سود خالص ذوب
06 بهمن 1399 - 10:43
شناسه : 5760
گزارش میان دوره‌ای از عملکرد 9 ماهه شرکت ذوب‌آهن اصفهان با نماد ذوب منتشر شد که بر اساس آن درآمدهای عملیاتی این شرکت در مقایسه با 9 ماهه 98 با رشد 73 درصدی همراه شده و سود خالص آن نیز 110درصد رشد کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، بر اساس اطلاعات منتشر شده، درآمدهای عملیاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان در ۹ ماهه امسال برابر با ۱۳۲,۴۳۹,۲۷۰میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت زمان سال گذشته که عدد ۷۶,۷۴۹,۰۲۲میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۷۳درصدی همراه گشته است.
همچنین بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت فولادی در ۹ ماهه ۹۹ به میزان ۱۰۶,۱۸۴,۹۵۵ میلیون ریال بوده است.
با نگاهی بر اطلاعات موجود می‌بینیم، سود (زیان) ناخالص این شرکت فولادی در مدت ۹ ماهه ۹۹ به مقدار ۲۶,۲۵۴,۳۱۵میلیون ریال شده که در مقایسه با سال قبل که عدد ۱۲,۵۲۸,۴۶۶میلیون ریال به ثبت رسیده، رشد ۱۱۰درصدی داشته است.
سود (زیان) خالص ذوب نیز در دوره ۹ ماهه سال ۹۹ با رشد ۱۱۸درصدی همراه گشته است. چراکه می‌بینیم که در مدت ۹ ماهه امسال میزان سود(زیان) خالص ذوب برابر با ۱۰,۰۶۴,۳۸۶میلیون ریال بوده که در مقایسه با عدد ۴,۶۲۷,۲۰۸میلیون ریالی در سال گذشته جهش خوبی را نشان داده است.
با نگاهی بر سود (زیان) عملیاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مدت ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل می‌بینیم در این بخش نیز این شرکت فولادساز عملکرد موفقی داشته است؛ به این ترتیب که سود(زیان) عملیاتی در دوره منتهی به ۹ ماهه سال ۹۹ برابر با ۱۶,۲۷۷,۲۱۳میلیون ریال بوده است که در مقایسه با رقم ۸,۹۰۲,۷۹۱میلیون ریال با رشد ۸۳درصدی همراه گشته است.
طی ۹ ماهه امسال میزان سود ( زیان) پایه هر سهم ذوب برابر با ۱۶۴ریال بوده و این در حالیست که سال گذشته این عدد ۷۵ ریال بوده است؛ بنابراین امسال شاهد رشد ۱۱۹درصدی سود پایه هر سهم ذوب‎آهن هستیم. همچنین سود(زیان) خالص هر سهم ذوب‎آهن اصفهان در دوره منتهی به ۹ ماهه ۹۹ برابر با ۱۶۴ریال بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل که ۷۵ریال بوده با رشد ۱۱۹ درصدی همراه گشته است. در واقع سود(زیان) پایه هرسهم و سود(زیان) خالص هر سهم ذوب در این مدت همانند یکدیگر بوده و تغییری نداشته است.
گفتنی است سرمایه شرکت ذوب‎آهن اصفهان در ۹ ماهه ۹۹ برابر با ۶۱,۵۰۳,۵۳۹میلیون ریال اعلام شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.