جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افزایش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
10 آبان 1400 - 14:02
شناسه : 19941
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز بعد از پشت سر گذاشتن روزهای نزولی روندی صعودی به خود گرفت، به طوری که شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۱ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۳۱۲۲ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۶۳هزار و ۱۰۵ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۴۵۴ هزار واحد انجام دادند که ۳۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

۲۴۰ نماد بورسی مثبت و ۱۴۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بازار فرابورس ایران نیز امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل این بازار توانست با ۱۶۹ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۴۰۰ واحد برسد. معامله‌گران این بازار با انجام ۲۷۷ هزار معامله ارزش معاملات را به ۶۱۰ هزار و ۳۸ میلیارد ریال رساندند.

۱۳۶ نماد فرابورسی مثبت و ۱۴۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب‌‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو، فرابورس ایران و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.