سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۲۱۱ درصدی سودخالص فایرا
20 بهمن 1399 - 10:24
شناسه : 6654
طی 9 ماهه سال جاری رقم خورد؛ میزان سود ناخالص «فایرا» طی دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، بالغ بر ۱۶.۰۲۹ میلیارد ریال گزارش شده است که نسبت به پایان سال گذشته ۸۸ درصد افزایش سود ناخالص را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : بورس نیوز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت آلومینیوم ایران در گزارش صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۳۹۹، مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی شده خود را طی این دوره ۹ ماهه برابر با ۴۶.۶۴۰ میلیارد ریال گزارش کرده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۹ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

صورت سود و زیان «فایرا» منتهی به آذرماه سال جاری

سود خالص محقق شده شرکت آلومینیوم ایران در پایان اذرماه سال ۱۳۹۹، مبلغی بالغ بر ۱۲.۸۶۶ میلیارد ریال بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۲۱۱ درصدی را تجربه کرده است. همچنین میزان سود پایه در ازای هر سهم به ۲.۴۷۵ ریال می‌رسد.

صورت وضعیت مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه ۱۳۹۹

بر پایه این گزارش صورت گرفته، آلومینیوم ایران در صورت وضعیت مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع دارایی‌های خود را طی این دوره برابر با ۴۴.۶۱۲ میلیارد ریال معرفی کرده است که این میزان دارایی نسبت به پایان اسفندماه سال گذشته، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین موجودی‌های نقد «فایرا» در آذرماه مبلغی بالغ بر ۱.۸۵۱ میلیارد ریال به ثبت رساند که افزایش ۳۴ درصدی را طی این دوره شاهد بوده است.

میزان سود انباشته شرکت آلومینیوم ایران با افزایش سود ۱۴۵ درصدی نسبت به پایان اسفندماه سال گذشته، مبلغ ۱۹.۳۵۴ میلیارد ریال را نشان می‌دهد. همچنین اندوخته‌های قانونی «فایرا» بالغ بر ۱.۱۴۶ میلیارد ریال گزارش شده است.

درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده
بر اساس گزارش فوق، میزان سود ناخالص «فایرا» طی دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، بالغ بر ۱۶.۰۲۹ میلیارد ریال گزارش شده است که نسبت به پایان سال گذشته، ۸۸ درصد افزایش سود ناخالص را نشان می‌دهد. همچنین آلومینیوم ایران در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری، میزان فروش خود را طی این دوره تا پایان سال برابر با ۴۴.۶۱۴ تن اعلام کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.