سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۱٫۸ درصدی صدور پروانه‌های اکتشاف معدنی
06 اسفند 1399 - 12:14
شناسه : 7875
صدور پروانه اکتشاف معدنی طی 10 ماهه امسال به 784 فقره رسید که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با صدور 770 پروانه، 1.8 درصدی افزایش داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، داده‌ها و آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از رشد دسته‌‌جمعی مجوزهای معدنی از جمله تعداد پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه‌های بهره‌برداری می‌دهد که در این بین، صدور گواهی کشف معدنی یک درصد افزایش داشته است. طی ۱۰ ماهه امسال ۴۲۵ فقره گواهی کشف صادر شد که این تعداد طی مدت مشابه در سال گذشته، ۴۲۱ فقره بود.

همچنین طی ۱۰ ماهه امسال ۵۱۲ فقره پروانه بهره‌برداری معدن صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه طی سال گذشته با صدور ۴۸۶ فقره پروانه بهره‌برداری، افزایش ۵٫۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از طرفی، اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری معدنی طی ۱۰ ماهه امسال به چهار هزار و ۱۶۰ نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با سه هزار و ۹۳۵ نفر، ۵٫۷ درصد رشد داشته است.

لازم به توضیح است که هزینه عملیات اکتشاف،۱۰ درصد افزایش داشته است. بر این اساس، هزینه عملیات اکتشاف طی ۱۰ ماهه امسال به یک هزار و ۱۹ میلیارد ریال رسید. در حالی که این آمار برای ۱۰ ماهه سال گذشته، ۹۲۷ میلیارد ریال بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.