پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
افزایش ۸۱ دلاری قیمت مس
14 بهمن 1400 - 9:59
شناسه : 24090
براساس گزارش‌های منتشر شده، روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.8 درصد افزایش یافت و به 9 هزار و 701 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت مس در روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه، ۰٫۸ درصد معادل ۸۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت، اما نسبت به هفته پیشین ۰٫۴ درصد کاهش را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۷۰۱ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه، ۹ هزار و ۶۲۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۲۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت اما نسبت به هفته پیش ۰٫۵ درصد افت داشت.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه، با کاهش یک هزار و ۱۵۰ تنی، از ۸۷ هزار و ۶۵۰ تن به ۸۶ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیش به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۴۰ دلار بر تن گزارش شده  که نسبت به دوشنبه یازدهم بهمن با افزایش ۴۱ دلار بر تن همراه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.