جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اقدامات بنیادین ایمیدرو جهت احداث کارخانه فسفات چِرام
28 بهمن 1399 - 14:16
شناسه : 7233
در جلسه پایش اقدمات ایمیدرو در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد: رییس هیات عامل ایمیدرو از برنامه اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار احداث کارخانه فسفات چِرام تا اوایل سال آتی خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو  در جلسه پایش اقدامات ایمیدرو در استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار برای احداث این کارخانه در قالب فراخوان انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین برنامه زمان‌بندی تکمیل زیرساخت احداث کارخانه فسفات چِرام به زودی اعلام و اوایل سال ۱۴۰۰ عملیاتی می‌شود.

فعال‌سازی معادن استان

رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه معادن غیرفعال استان در قالب طرح احیای معادن کوچک فعال خواهد شد، عنوان کرد: تسهیلات لازم برای تامین مالی طرح‌ها از محل منابع صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی دیده شده است.

شناسایی ذخایر معدنی استان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تسریع اجرای برنامه‌های اکتشافی در استان فوق، اذعان داشت: پتانسیل‌یابی پهنه‌ها در حال انجام است و با شناسایی آنومالی‌ها، برنامه واگذاری پهنه‌ها سرعت خواهد گرفت.
در این جلسه محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چِرام و لنده و نیز مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.