سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اقدام‌های دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها
11 اردیبهشت 1401 - 13:32
شناسه : 27216
رییس‌ جمهور، گفت: تلاش‌ها برای افزایش فروش نفت، گسترش همکاری‎‌های تجاری با کشورهای همسایه و به ‌طور کلی ارتقای سطح تعاملات اقتصادی کشور، به این جهت صورت گرفت که اثر تحریم‌ها خنثی و رفع آن‌ها تسهیل شود.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ابراهیم رییسی رییس جمهور، روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ‌ماه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان سیاسی کشور، اظهار داشت: باور داریم که همه مشکلات کشور قابل حل بوده و هرچه از زمان فعالیت در راس قوه مجریه می‌گذرد، به اعتبار اشراف بیشتر بر ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور از نیروی انسانی کارآمد تا منابع طبیعی، به آینده درخشان کشور امیدوارتر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه دولت رونق تولید را محور پیشرفت و رشد اقتصادی و رفع مشکلات کشور می‌داند، افزود: به صورت مشخص یکی از مخالفان اصلی واردات بی‌رویه هستیم، اما در بعضی از زمینه‌ها با توجه به نبود ظرفیت‌های تولیدی کشور، به ناچار باید واردات انجام صورت بگیرد.

رییس ‌جمهور در تشریح اقدام‌های دولت در رویارویی با تحریم‌ها، گفت: رفع تحریم‌ها از نگاه دولت تنها راهکار و محور حل مشکلات اقتصادی کشور نبوده است؛ تلاش‌ها برای افزایش فروش نفت، گسترش همکاری‎‌های تجاری با کشورهای همسایه و به ‌طور کلی، ارتقای سطح تعاملات اقتصادی کشور، به این جهت انجام شد که اثر تحریم‌ها خنثی و رفع آن‌ها تسهیل شود.

 رییسی در پایان خاطرنشان کرد: دولت هیچ راهکار ناظر به رفع مشکلات اقتصادی در کشور را نادیده نگرفته است و هر اقدام یا برنامه‌ای که حل مشکلات را آسان‌تر سازد، به کار می‌بندد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.