سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
الزام در شتاب‌بخشی به انتقال آب خلیج‌فارس
14 تیر 1401 - 19:25
شناسه : 29935
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی‌درپی و پیامدهای آن در کل کشور، شتاب‌بخشی به روند اجرای خط انتقال آب خلیج فارس ضروری است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، در دیدار با مشاور معاون اول رییس‌جمهور که در تهران انجام شد، با تشریح شرایط و ارائه گزارشی از پیامدهای خشکسالی در استان، انتقال آب را از طرح‌های اولویت‌دار منطقه عنوان کرد. 

وی انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان را یک ضرورت خواند و اظهار داشت: تامین آب به عنوان یک زیرساخت اصلی به رغبت سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی خواهد انجامید.

در دیدار مشاور معاون اول رییس‌جمهور و مدیران عامل شرکت‌های مس، گهرزمین و گل‌گهر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همراه بود، آخرین وضعیت انتقال آب به استان از طریق خلیج‌فارس مورد رسیدگی قرار گرفت. انتقال آب از محل خط چهارم دریای عمان-زاهدان نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 

گفتنی است، بحث و تبادل نظر در خصوص ضرورت انتقال آب به خراسان جنوبی به این مصوبه ختم شد که هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس از محل ورود به استان و محل خروجی به سمت خراسان رضوی آغاز شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.