سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
امروز شاخص بورس شاهد صعود ۲۵ هزار واحدی بود
10 بهمن 1400 - 14:07
شناسه : 23871
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند صعودی در بازار سرمایه امروز هم ادامه داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۵ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و۲۸۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم دو هزار و ۶۱۸ واحد افزایش یافت و رقم ۳۲۷ هزار و ۷۵۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۰۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال انجام دادند.

معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۷۳ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. در این بازار ۱۹۸ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال انجام شد.

پلمیر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، و سرمایه‌گذاری صباتامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار ۸۶ نماد به ارزش سه هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال صف خرید و ۹۰ نماد به ارزش دو هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.