سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
امضاء یادداشت تفاهم میان دو غول تولیدکننده آلومینیوم در جهان
23 آذر 1399 - 8:02
شناسه : 3196
شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا) به‌تازگی با یکی از غول‌های تولیدکننده آلومینیوم و آلومینا در چین یادداشت تفاهمی امضاء کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از باشگاه آلومینیوم، این یادداشت توسط شرکت‌های گروه هانگزو جین‌جیانگ (Hangzhou Jinjiang) امضاء شده است که بزرگترین تولیدکننده آلومینا در چین محسوب می‌شوند. این گروه سالانه ۱۰ میلیون تن آلومینا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.
این تفاهم‌نامه در روزهای پایانی ماه نوامبر و با حضور مدیران ارشد دو گروه امضاء شد. این تفاهم‌نامه براساس میزان مصرف آلومینای آلبا وضع شده و به‌گونه‌ای است که در آن منافع هر دو گروه لحاظ شده است.
به‌گفته مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت آلبا، این قرارداد جایگاه آلبا را به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلومینیوم در جهان تثبیت خواهد کرد.
گروه چینی جین‌جیانگ، بزرگترین تولیدکننده آلومینا در جهان بوده که مهم‌ترین برنامه آنها، ایجاد پایگاه‌های متعدد در سطح بین‌المللی است. به‌گفته مدیر گروه جین‌جیانگ، این تفاهم‌نامه براساس همکاری مشترک سه‌ساله تنظیم شده است اما این امکان هم وجود دارد که زمان همکاری مشترک دو گروه به بیش از سه سال افزایش یابد.
شرکت آلبا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلومینیوم در جهان محسوب می‌شود. این شرکت بحرینی در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد و پس از آن با افزایش ظرفیت تولید خود موفق شد به بزرگترین تولیدکننده پس از چین ارتقاء یابد. درحال‌حاضر تعداد نیرو‌های کاری این شرکت ۳۱۸۲ نفر گزارش شده و درآمد خالص آن در پایان سال ۲۰۱۹، ۱۴٫۳۱ میلیون دلار برآورد می‌گردد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.