چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
امضای تفاهم‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری میان شرکت مس و وزارت صمت
30 اردیبهشت 1400 - 9:24
شناسه : 12470
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استانداران، روسای مجمع نمایندگان، معاون قوه قضاییه، مقامات قضایی استان‌های کرمان، البرز، گیلان و نیز مدیران‌ عامل شرکت‌های بزرگ کشور، تفاهم‌نامه همکاری توسعه سرمایه‌گذاری میان شرکت ملی صنایع مس ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای ایجاد تکمیل زنجیره صنایع معدنی مس کشور، با تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اکتشافات، استخراج، تولید کنسانتره مس، آند، کاتد مسی و سایر صنایع پایین‌دستی مرتبط، تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرای ۲۶ پروژه مختلف به امضا رساند.

بر اساس این گزارش، ارزش سرمایه‌گذاری در این تفاهم‌نامه بیش از ۴،۵ میلیارد دلار است که با اجرای پروژه‌های مذکور، حجم تولید شرکت ملی صنایع مس ایران از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کنسانتره مس به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن و تولید کاتد مس از ۲۸۰ هزار تن به ۵۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، اجرای این طرح‌ها ضمن اشتغال‌زایی جدید، حجم فروش سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران را از دو میلیارد دلار کنونی به ۴،۵ میلیارد دلار افزایش خواهد داد تا در آینده نزدیک شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع ۱۰ شرکت بزرگ معدنی در حوزه مس قرار گیرد.

شایان ذکر است که این نشست با ابتکار وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راستای پیگیری توسعه سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق یکصد بنگاه تولیدی برتر برگزار شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.