جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
امضای تفاهم‌نامه چهار‌جانبه احداث خط و پست معادن نهبندان
25 مرداد 1401 - 22:33
شناسه : 31248
تفاهم‌نامه چهار‌جانبه احداث خط و پست 400 کیلو‌ولت به ظرفیت یک هزار و 200 مگا‌ولت آمپر به منظور تامین برق صنایع و معادن مستقر در شهرستان نهبندان امضا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در آیین امضای این تفاهم‌نامه که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه به امضا رسید، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، وجیه‌الله جعفری، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، آرش کردی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و علی رسولیان، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حضور داشتند.

این طرح در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه خراسان جنوبی و ایجاد بستر استقرار صنایع معدنی هم‌جوار معادن و ذخایر اکتشاف‌شده که بسیار امیدبخش است، اجرا خواهد شد.

این تفاهم‌نامه بین ایمیدرو، استانداری خراسان جنوبی، شرکت توانیر و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرایی می‌شود.

ایمیدرو طی سال‌های گذشته در راستای شناسایی و تعیین ذخایر قطعی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در استان خراسان جنوبی دنبال کرده است. نهبندان از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، واقع در شرق کشور است که در شمار شهرستان‌های کم‌برخوردار قرار دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.