سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
امضای تفاهم‌نامه همکاری فولاد اسفراین با فولاد مارمارا متال ترکیه
03 اسفند 1399 - 11:42
شناسه : 7588
مدیر امور نمایشگاه‌های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین خبر داد؛ مدیر امور نمایشگاه‌های مجتمع صنعتی فولاداسفراین گفت: این مجتمع با شرکت فولاد مارمارامتال ترکیه تفاهم‌نامه همکاری ۵۰ میلیون یورویی را به امضا رساند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کیوان شریفان مدیر امور نمایشگاههای مجتمع صنعتی فولاد اسفراین، اظهار داشت: این ‌تفاهم‌نامه هفته گذشته در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی متالورژی تهران بین این ۲ شرکت فولادی منعقد شد که بر اساس آن شرکت مارمارا متال ترکیه متعهد شد امسال معادل ۳۰ میلیون یورو از محصولات فولادی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین را به طور تضمینی به فروش برساند.

وی افزود: شرکت فولاد مارمارا متال که از شرکت‌های مهم و پیشرو کشور ترکیه در حوزه فولاد است، بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری قرار است ۲۰ میلیون یورو نیز در خط تولید مجتمع فولاد اسفراین سرمایه‌گذاری کند.

مدیر امور نمایشگاههای مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: این سرمایه‌گذاری با هدف تکمیل و به‌روزرسانی خط تولید مجتمع فولاد اسفراین صورت خواهد گرفت تا این مجتمع توان تولید محصولات متنوع و بیشتری را داشته باشد. مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت‌های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد.

این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته‌گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش‌های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی‌سازی و ماشین‌سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

لازم به توضیح است که شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد. این شهرستان با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد اسفراین و لوله گستر اسفراین، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.