سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
انتخابات مسیری برای تغییر جامعه
26 خرداد 1400 - 15:32
شناسه : 13858
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات به عنوان ارکان اصلی جامعه پیامی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات حضور پر شور مردم در حوزه انتخابات را تضمینی برای اقتدار و امنیت ملی دانست؛ در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است. نظام مردم‌سالار دینی نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در چارچوب آموزه‌های اسلامی، نظام حکومتی ارزشی برخاسته از مردم و پاسخگو در برابر مردم است.

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و امنیت ملی است. مراجعه به رای آحاد ملت در محوری‌ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، آرمان و باوری عمیق و پشتوانه‌ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می‌شود.

هر انتخابات؛ به منزله نسیمی روحبخش فضای جامعه را تغییر داده و حال و هوایی تازه را همراه با شور امید به آینده‌ای بهتر و تحولی دوباره در شریان کشور جاری می‌سازد. شرایط امروز کشور ایجاب می‌کند ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی و انتخابی هوشمندانه و مدبرانه ضمن صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ رقم زده و راه را برای توسعه و آبادانی میهن بزرگ اسلامی تحت مدیریت دولتی توانمند و برخوردار از پشتوانه حمایت بالای مردمی هموار سازند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.