چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
انتقاد نماینده بافق به ورود سنگ‌آهن این شهرستان به بورس
20 خرداد 1400 - 12:52
شناسه : 13561
نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: خواستار رسیدگی وزیر کار، وزیر کشور و رییس مجلس شورای اسلامی به موضوع سنگ‌آهن مرکزی بافق هستیم.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا صباغیان بافقی نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کار با اشاره به گلایه‌مندی مردم بافق از مجموعه این وزارتخانه در این شهر، اظهار داشت: در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، هفت هزار نفر مشغول به کار هستند که اگر خانواده چهار نفره داشته باشند یعنی ۲۸ هزار نفر از این محل ارتزاق می‌کنند که حدود نیمی از جمعیت شهرستان است.

وی با اشاره به سوء مدیریت و تصمیم‌گیری در خصوصی‌سازی سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۳ که شهر را دچار بحران کرد، افزود: معادن سنگ‌آهن به مدت ۵۳ روز تعطیل و نیروهای وِیژه با مردم برخورد کردند؛ اما امروز که شهر در کمال آرامش است بدون توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و دستور معاون اول رییس جمهور قصد دارند مجدد سنگ‌آهن را در بورس کالای ایران عرضه کنند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان برای مخالفت با این اقدام، گفت: شهر آرام ما را به هم نریزید؛ مردم مشکل دارند و کشاورزی به خاطر انفجارات از بین رفته است. 

صباغیان بافقی در پایان خطاب به وزیر کشور از عدم توجه به مصوبات شورای تامین و سکوت استاندار انتقاد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در این راستا بارها با مردم برخورد شده است اما مسئولان هیچ تلاشی برای نجات صندوق فولاد و عدم ورود سنگ‌آهن به بورس نکرده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.