جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه توسعه رشته‌های معدنی استان هرمزگان
06 تیر 1401 - 10:30
شناسه : 29543
طی پنجمین روز از دهه تولید و تجارت، تفاهم‌نامه توسعه رشته معدن در منطقه رویدر شهرستان بندر خمیر، با همکاری آموزش و پرورش هرمزگان و امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، ابراهیم سعدینی معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه، اظهار داشت: این سازمان در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت معادن فعال در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم که امکان تحصیل برای دانش‌آموزان وجود ندارد، توسعه رشته‌های معدنی در هنرستان‌ها را فراهم کند.

وی افزود: استان هرمزگان دارای معادن با تنوع مواد معدنی شامل سنگ‌آهن، گچ، نمک، کرومیت، آهک، دولومیت و سایر کانی‌ها است که این تفاهم‌نامه باعث ایجاد اشتغال‌زایی رشته‌های معدنی در شهرستان بندر خمیر خواهد شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، در پایان هدف از امضای این تفاهم‌نامه را بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی دو طرف و همکاری‌های آموزشی در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی عنوان و خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در پنج ماده و به مدت سه سال تحصیلی جهت تعهدات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و انجمن گچ استان هرمزگان تنظیم شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.