جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های فناورانه
13 شهریور 1401 - 15:09
شناسه : 31499
تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان میان شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان میان شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه «MSTID»، با هدف همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانش­‌بنیان طرفین، با تمرکز بر کلیه بخش­‌های بالادستی، پایین­‌دستی، بهره­‌برداری معادن و به‌ ویژه فرآوری محصولات معدنی به امضا رسید.

شرکت معدنی و صنعتی فولاد سنگ مبارکه اصفهان به‌ عنوان یکی از تامین‌کنندگان مواد اولیه مورد نیاز گروه فولاد مبارکه ازجمله سنگ‌آهن، سنگ‌آهک، دولومیت، فروسیلیس، فروآلیاژها و سایر مواد معدنی، نقش مهمی در زنجیره صنعت فولاد کشور ایفا می­‌کند. با توجه به چشم­‌انداز و اهداف این شرکت در ورود به عرصه فناوری و نوآوری و در نهایت در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، رشد قابل توجهی در ارزش­ افزوده و بهره­‌وری در حوزه تامین مواد اولیه صنعت فولاد کشور اتفاق خواهد افتاد.

فعالیت و رسالت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، ارتقای فناورانه گروه فولاد مبارکه است که این مهم را با استفاده از سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی «CVC» و با هدف تصاحب، انتقال و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با زنجیره فولاد به انجام می‌رساند. نگاه این مجموعه بر مبنای تجارب روز دنیا، نه‌ تنها محدود به موارد فنی بلکه از نوع کسب‌وکارهای نوآورانه و فناورانه و مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان است.

علاوه‌براین، مجموعه‌ شرکت نوآوری فولاد مبارکه به نمایندگی از گروه فولاد مبارکه، ماموریت هماهنگی نوآورانه و فناورانه کلیه فعالان علمی و صنعتی صنعت فولاد را دارد و همچنین ماموریت یافته علاوه بر ایجاد و راهبری زیست­‌بوم نوآوری و فناوری گروه مبارکه، خدمات حوزه‌های فناوری، نوآوری و دانش­‌بنیان را به کلیه­‌ شرکت‌های گروه فولاد مبارکه ارائه کند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.