سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با شرکت آب و فاضلاب استان فارس
31 فروردین 1401 - 12:17
شناسه : 26894
تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان فارس و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه تمهید مقدمات و تدوین قرارداد مشارکت مالی در احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب و واگذاری پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نی‌ریز به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد غدیر نی‌ریز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در جلسه محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس با جمعی از صنعتگران و شهرداران استان فارس که 30 فروردین ماه ۱۴۰۱ در استانداری فارس تشکیل شد، تبادل چندین سند همکاری بین استانداری فارس و مجتمع‌های صنعتی و برخی شهرداری‌های این استان در زمینه احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری شهرهای این استان به انجام رسید.

در این جلسه، استاندار فارس ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مشارکت مجتمع‌های صنعتی استان در زمینه احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری استان فارس برای استفاده در صنعت و آبیاری فضای سبز شهری را به عنوان الگویی در کل کشور برای حل بحران آب مطرح کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی کشور و استان فارس خشک‌سالی است. رفع این نیاز برای دولت به تنهایی امکان‌پذیر نیست و چاره‌ای جز مشارکت بخش خصوصی به عنوان یکی از راه‌های میان بر حل این مشکل نداریم.

وی با تقدیر ویژه از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و شرکت آلومینیوم جنوب برای مشارکت در احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری، افزود: از محسن مصطفی‌پور مدیرعامل شرکت فولاد غدیر نی‌ریز و مهدی زحمت‌کش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، که در این زمینه نه تنها مقاومت نکردند بلکه جلوتر از ما نیز حرکت می‌کنند، قدردانی به عمل می‌آید.

ایمانیه ابراز امیدواری کرد: باید به سمتی برویم که در پایان چهار سال، هیچ صنعتی از استان فارس از آب چاه یا آب جاری استفاده نکند و همه به سمت استفاده از آب خلیج‌فارس یا پساب فاضلاب شهری بروند.

لازم به ذکر است که طی این تفاهم‌نامه، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز یک هزار و ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه مدل مالی و طرح توجیهی فنی و اقتصادی احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب و واگذاری پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر نی‌ریز در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان فارس قرار خواهد داد. این جلسه با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، علی جان صادق‌پور، مدیرعامل آبفا استان فارس و جمعی از مسئولین استانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.